۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
مدیر انجمن کلیوی استان قزوین : فاطمه اشدری.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین.
 

فاطمه اشدری:
مدیرانجمن خيريه حمايت از بيماران كليوي استان قزوين
 
يا من اسمه دواء و ذكره شفاء
 
بسمه تعالي خدا را شاكريم كه در راهي قدم گذاشته ايم كه پاكترين و بي رياترين احساسات و عواطف به همنوع را در طبقات و لايه هاي مختلف جامعه شاهديم و در مسيري سير مي كنيم كه به دور از شائبه هاي نفساني عشق و دوستي و عاطفه ورزيده را به تماشا نشسته ايم.

انجمن خيريه حمايت از بيماران كليوي چه خدماتي انجام ميدهد .
 
انجمن خيريه حمايت از بيماران كليوي با كمك هاي بي دريغ شما عزيزان و خيرين محترم توانسته است خدمات ذيل را جهت كاستن از مشكلات و معظلات بيماران كليوي انجامدهد انشاءالله در آينده و با مشاركت بيشتر آحاد مردمي و حمايت سازمانها و نهادهای مختلف بتوانيم آنچه كه حق مطلب است ادا نموده و قدمهاي بهتري را در اين زمينه برداريم
پرداخت نصف يا كل هزينه فرانشيز دارويي بيماران دياليزي كه اغلب بهاي آمپول اپركس واريتر پوتين مي باشد.
پرداخت قسمتي از هزينه هاي دارويي بيمارن پيوندي كه اغلب بهاي قرصهاي گران قيمت سانديمون و سلي پست است. پرداخت هزينه هاي آزمايشگاهي مانند: آزمايش خون - سنوگرافي راديو گرافي و بيماران …بيماران دياليزي و پيوندي و حتي بيماران موردي كه ازوضعيت نامناسب مالي برخوردارند.
پرداخت هزينه اياب و ذهاب بيماران دياليزي به مراكز دياليز . پرداخت هزينه اياب و ذهاب بيماران مختلف كليوي جهت حضور جهت حضور در مطب پزشكان متخصص و فوق تخصص كليه در مركز يا شهرستانهاي هم جوار .
تهيه مواد غذايي از قبيل برنج ، روغن و مرغ به صورت غير همگن .
تهيه نوشت افزار و لوازم التحرير در ابتداي سال تحصيلي .
برگزاري اردوهاي تفريحي و زيارتي براي بيماران دياليزي .
كارسازي و مهيا كردن فرصتهاي دريافت وام از شعب بانكها و صندوق هاي قرض الحسنه.
انجم مشاوره و مدد كاري بيماران و خانواده هاي آنان و حمايت معنوي از ايشان .

خدمات انجمن براي عموم مردم و همشهريان عزيز .

انجمن خيريه حمايت ازبيماران كليوي شهر استان قزوين در كنار وظايف اصلي فوق الذكر خدمات ديگري را نيز به صورت ذيل جهت عموم افراد و شهروندان محترم انجام مي دهد كه شامل همه همشهريان محترم مي گردد.
پاسخگويي و مشاوره به همشهريان محترم در خصوص پيشگيري و درمان بيماريهاي كليه . انجام مراحل اداري و قانوني جهت اهداء كليه و تشكيل بانك اطلاعاتي از افراد اهدا كننده و همچنين بيماران نيازمند دريافت كليه در سطح استان .
صدور كارت اهدا عضو بعد از مرگ مغزي براي افراديكه تمايل به اين عمل نيك و خداپسندانه دارند . هدايت و مشاوره و همچنين معرفي افراد مبتلا به مسائل اعتياد آور به مراكز بهزيستي قزوين و پشتيباني از آنها براي ترك كامل تا بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده .

مردم به چه روشهايي مي توانند به انجمن كمك نمايند ؟
 
شايان ذكر است كه كمك هاي مردمي و افراد خيربه سه طريق مي تواند در اختیار انجمن قرا كيرد . روش اول پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی در سایت انجمن .روش دوم آبونه شدن افراد است كه ماهانه مبلغ دلخواهي كه تمايل دارند به انجمن كمك نمايند را اهدا مي كنند البته جمع آوري اين مبالغ توسط ياوران محترم انجمن صورت مي گيرد و اين كار مستلزم تكميل نمودن كارت آبونه در دفتر انجمن مي باشد . روش سوم واريزي مستقيم وجوه مالي به حسابهاي ذيل به نام انجمن خيريه حمايت از بيماران كليوي استان قزوين مي باشد.

وجوه و كمك هاي جمع آوري شده براي چه كساني و چگونه مصرف مي شود ؟
 
تمامي وجوه و مبالغ جمع آوري شده فقط براي بيماران کلیوی نیازمند استان قزوين و درسطح شهرستان هزينه میشود و همان گونه كه اشاره گرديد اين مبالغ نهايتاً در حساب هاي فوق به نام انجمن واريز و مديريت وجوه جمع آوري شده نيز توسط انجمن استان قزوين اعمال مي گردد .

آحاد مردم چگونه مي توانند از مشاوره پزشكي و تخصصي استفاده نمايند ؟
 
از همشهريان محترمي كه خواستار آشنايي بيشتر با مسائل مختلف مربوط به كليه هستند دعوت مي گردد كه با مراجعه به اين انجمن در جريان اين اطلاعات قرار گيرند .ضمناً مشاوره پزشكي و تخصصي اين انجمن گره گشاي مشكلات و معضلات بسياري از اين بيماران و عموم شهروندان خواهد بود. مسائل و مطالب قابل طرح و بحث بسيار زياد و طولاني بوده كه به علت كوتاه شدن سخن به همين مقدار بسنده مي نماييم
اهم اهداف انجمن طبق اساسنامه




 
 

 
کد مطلب : ۵۹۸
نام شما
آدرس ايميل شما