۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۱
اشدری ، مدیر انجمن کلیوی استان قزوین خواستار تامین و مساعدت دو دستگاه دیالیز برای بیماران استان

اشدری ، مدیر انجمن کلیوی استان قزوین خواستار تامین و مساعدت دو دستگاه دیالیز برای بیماران استان

اشدری ، مدیر انجمن کلیوی استان قزوین خواستار تامین و مساعدت دو دستگاه دیالیز برای بیماران استان

‍ 🔻اشدری ، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین خواستار شد؛

✅تامین و مساعدت دو دستگاه دیالیز برای بیماران استان

🔻شورا و شهرداری قزوین همواره تعامل و همراهی خوبی با انجمن بیماران خاص از جمله انجمن حمایت از بیماران کلیوی دارد و لذا درخواست داریم تا برای تامین و خرید دو دستگاه دیالیز که نیاز ضروری بیماران کلیوی است توسط شورا و شهرداری قزوین مساعدت شود.

🔻به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فاطمه اشدری عضو شورای اسلامي شهر قزوین و مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان در جلسه دیدار مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور با رییس شورای اسلامي شهرقزوین اظهارکرد: انجمن حمايت از بيماران كليوي با كمك هاي بي دريغ  خيرين محترم توانسته است خدمات زیادی را جهت كاستن از مشكلات و معضلات بيماران كليوي انجام دهد.

🔻وی ادامه داد: امیدواریم در آينده و با مشاركت بيشتر آحاد مردمي و حمايت سازمانها و نهادهای مختلف بتوانيم آنچه كه حق مطلب است را در ارایه خدمات به بیماران کلیوی ادا نموده و قدمهاي بهتري را در اين زمينه برداريم‌. البته در موضوع پیشگیری در طرحهای" همشاگردی سلام ، سلامت باشید"  با همت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش گام‌های موثری برداشتیم .

🔻وی ضمن قدردانی از همراهی خیران استان در خرید و تامین دستگاههای  دیالیز گفت: اخیرا با مشارکت خیران محترم 10 دستگاه دیالیز تامین شده است اما در حال حاضر بایستی حدود ۳۵ دستگاه دیگر نیز  خریداری شود. البته لازم به ذکر است که تا به امروز بالغ بر ۴۰ دستگاه دیالیز توسط خیرین انجمن خریداری و اهداء شده است که در این زمینه همت عالی خیرین عزیز درخور تحسین و تقدیر است.

🔻اشدری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین همواره همراه بیماران خاص و بیماران کلیوی است و دراین راستا نیز مصوبه های  خوبی داشته است که از حسن نظر همکاران گرامی تشکر می شود.

🔻وی دربخش دیگری از سخنانش در این جلسه خواستار مساعدت تامین حداقل دو دستگاه دیالیز توسط شورا و شهرداری قزوین شد.

۱۰/خردادماه/۱۴۰۱

#قزوین_شورا

@qazvinshora
کد مطلب : ۱۷۶۶
نام شما
آدرس ايميل شما