۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵
دره زرشکی سرپرست بانک رسالت با اشاره به فعالیت های الکترونیکی بانک رسالت اظهار داشت :بانک قرض الحسنه رسالت با عملیاتی کردن بانکداری دیجیتال بعنوان اولین بانک بدون شعبه در کشور تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت به مشتریان ارائه می کند

نشست مشترک سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با سرپرست بانک و دبیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت استان یزد 

ارائه خدمات الکترونیکی بانکی، اعطای تسهیلات غیر حضوری در قالب کانون همیاری اجتماعی را با توجه به شرایط سخت بیماران کلیوی در زمان شیوع کرونا
نشست مشترک سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با سرپرست بانک و دبیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت استان یزد 
نشست مشترک سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی  یزد با سرپرست بانک و دبیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت استان یزد برگزار شد .
این نشست صبح روز دوشنبه ۶ دی ماه در محل دفتر انجمن بیماران کلیوی یزد
در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه بیماران کلیوی همچنین ترویج فرهنگ قرض الحسنه، تعاون و توسعه همیاری اجتماعی برگزار شد .
ابتدا سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد توضیحاتی در خصوص فعالیت انجمن و همچنین تکمیل پروژه ناتمام درمانگاه ثامن الحجج وابسته به انجمن را بیان نمود .
سپس خانم دکتر خامسی در خصوص نیاز بیماران به تسهیلات بانکی و همچنین حمایت خیرین  از انجمن مطالبی را عنوان نمود .
در ادامه دره زرشکی سرپرست بانک رسالت با اشاره به فعالیت های الکترونیکی بانک رسالت اظهار داشت :بانک قرض الحسنه رسالت با عملیاتی کردن بانکداری دیجیتال بعنوان اولین بانک بدون شعبه در کشور تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت به مشتریان ارائه می کند تمام مشتریان این بانک می توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق پیشخوان مجازی رسالت دریافت کنند .
وی در ادامه بیان داشت : ارائه خدمات الکترونیکی بانکی، اعطای تسهیلات غیر حضوری در قالب کانون همیاری اجتماعی را با توجه به شرایط سخت بیماران کلیوی در زمان شیوع کرونا کاربردی است و اکنون بانک رسالت  آمادگی همکاری و ارایه تسهیلات بانکی  ۲درصدی را به بیماران کلیوی  دارد.

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران
کد مطلب : ۱۶۴۲
نام شما
آدرس ايميل شما