۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی نشست هم اندیشی مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران سرکار خانم پناهی مهر عیسی با معاون وزیر آموزش و پرورش جناب آقای فولادوند و هیات همراه ، نماینده اوقاف کشور حاج آقا حسینی و پرسنل انجمن مرکز برگزار گردید

هفته حمایت از بیماران کلیوی

دراین جلسه خانم پناهی مهر گزارشی از عملکرد انجمن ارائه دادو گفت باتوجه به پناسیل وزارت آموزش و پرورش می توانیم در امر ارتقا آگاهی و آموزش و پ
به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی نشست هم اندیشی مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران سرکار خانم پناهی مهر عیسی با معاون وزیر آموزش و پرورش جناب آقای فولادوند و هیات همراه ، نماینده اوقاف کشور حاج آقا حسینی و پرسنل انجمن مرکز برگزار گردید. دراین جلسه خانم پناهی مهر گزارشی از عملکرد انجمن ارائه دادو گفت باتوجه به پناسیل وزارت آموزش و پرورش می توانیم در امر ارتقا آگاهی و آموزش و پیشگیری اقدام نمود ایشان همچنین خواستار همکاری و تعامل با سازمان اوقاف جهت تامین نیاز بیماران شدند.
هفته حمایت از بیماران کلیوی
به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی نشست هم اندیشی مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران سرکار خانم پناهی مهر عیسی با معاون وزیر آموزش و پرورش جناب آقای فولادوند و هیات همراه ، نماینده اوقاف کشور حاج آقا حسینی و پرسنل انجمن مرکز برگزار گردید.
دراین جلسه خانم پناهی مهر  گزارشی از عملکرد انجمن ارائه دادو گفت باتوجه به پناسیل وزارت آموزش و پرورش می توانیم در امر ارتقا آگاهی و آموزش و پیشگیری اقدام نمود ایشان همچنین  خواستار همکاری و تعامل با سازمان اوقاف جهت تامین نیاز بیماران شدند.
جناب آقای فولادوند ضمن تشکر از تمام کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند قول مساعدت و همکاری در جهت آموزش و پیشگیری و تسهیل آموزش محصلین دیالیزی دادند.
حاج آقا حسینی ضمن تبریک هفته حمایت قول مساعدت برای بیماران و محصلین دیالیزی دادند.
روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران
کد مطلب : ۱۵۹۰
نام شما
آدرس ايميل شما