۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
دیدار سرپرست انجمن بیماران کلیوی استان یزد با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد

صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه سال جاری دیدار سرپرست انجمن بیماران کلیوی استان یزد با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام گرفت

به گزارش از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد :سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان یزد بهمراه مسئول امور خیرین دانشگاه با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در جهت همکاری و ارتقاء سطح سلامت جامعه دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار ابتدا خانم دکتر خامسی ضمن تبریک به آقای دکتر خطیبی ، در خصوص تامل وهمراهی  بیشتر دانشگاه جهت رفع مشکلات بیماران کلیوی و تکمیل پروژه درمانگاه ثامن الحجج علیه السلام تاکید نمود.
در ادامه دکتر لطفی مسئول امور خیرین دانشگاه از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بعنوان یکی از با سابقه ترین و فعال ترین سمن های استان یاد نمود و ابراز داشت این انجام از زمان تاسیس تا کنون به یاری خیرین استان خدمات مطلوبی را به جمعیت تحت پوشش خود ارائه نموده است و در حال حاضر نیاز به حمایت مسئولین استان و دانشگاه دارد .
در این دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده انجمن، قول مساعد در زمینه همکاری دانشگاه بخصوص در زمینه تحقیق و پژوهش با توجه به پتانسیل های موجود را داد.
کد مطلب : ۱۵۴۶
نام شما
آدرس ايميل شما