دیدار سرپرست انجمن بیماران کلیوی استان یزد با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد

صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه سال جاری دیدار سرپرست انجمن بیماران کلیوی استان یزد با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام گرفت

10 آبان 1400 ساعت 11:00


به گزارش از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد :سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان یزد بهمراه مسئول امور خیرین دانشگاه با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در جهت همکاری و ارتقاء سطح سلامت جامعه دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار ابتدا خانم دکتر خامسی ضمن تبریک به آقای دکتر خطیبی ، در خصوص تامل وهمراهی  بیشتر دانشگاه جهت رفع مشکلات بیماران کلیوی و تکمیل پروژه درمانگاه ثامن الحجج علیه السلام تاکید نمود.
در ادامه دکتر لطفی مسئول امور خیرین دانشگاه از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بعنوان یکی از با سابقه ترین و فعال ترین سمن های استان یاد نمود و ابراز داشت این انجام از زمان تاسیس تا کنون به یاری خیرین استان خدمات مطلوبی را به جمعیت تحت پوشش خود ارائه نموده است و در حال حاضر نیاز به حمایت مسئولین استان و دانشگاه دارد .
در این دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده انجمن، قول مساعد در زمینه همکاری دانشگاه بخصوص در زمینه تحقیق و پژوهش با توجه به پتانسیل های موجود را داد.


کد مطلب: 1546

آدرس مطلب: https://www.irankf.com/news/1546/صبح-روز-یکشنبه-9-آبان-ماه-سال-جاری-دیدار-سرپرست-انجمن-بیماران-کلیوی-استان-یزد-رئیس-جدید-دانشگاه-علوم-پزشکی-انجام-گرفت

انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران
  https://www.irankf.com