۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی قدردانی از پرسنل بخش دیالیز و بخش پیوند کلیه بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام شد

هفته کلیوی استان یزد

به منظور عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش دیالیز و قدردانی از کارکنان دلسوز
همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی قدردانی از پرسنل بخش دیالیز و بخش پیوند کلیه بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام شد. صبح امروز ۲۴ آبان ماه دکتر عزیزیان مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد ، دکتر خامسی سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد و مصطفی زارع زاده قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از بخش دیالیز و پیوند بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید نمودند . گفتنی است این بازدید در هفته حمایت از بیماران کلیوی به منظور عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش دیالیز و قدردانی از کارکنان دلسوز این بخش با اهداء شاخه گل به پرسنل و بیماران و همچنین کارت هدیه به بیماران نیازمند انجام شد
هفته کلیوی استان یزد
 همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی قدردانی از پرسنل بخش دیالیز و بخش پیوند کلیه بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام شد.
صبح امروز ۲۴ آبان ماه دکتر عزیزیان مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد ، دکتر خامسی سرپرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد و مصطفی زارع زاده قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از بخش دیالیز و پیوند بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید نمودند .
گفتنی است این بازدید در هفته حمایت از بیماران کلیوی به منظور عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش دیالیز و قدردانی از کارکنان دلسوز این بخش با اهداء شاخه گل به پرسنل و بیماران و همچنین کارت هدیه به بیماران نیازمند انجام شد .

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران
کد مطلب : ۱۵۷۴
نام شما
آدرس ايميل شما