۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳

مراسم یادبود زنده یاد مرحوم حاج محمدباقرخجسته مدیر فقید انجمن بیماران کلیوی استان خراسان رضوی

مراسم یاد بود با حضور مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ،رئیس هیات مدیره انجمن و هیات همراه و همچنین استاندار و فرماند
سرکار خانم اعظم پناهی مهرعیسی لو ضمن تسلیت درگذشت حاج محمدباقرخجسته مدیر فقید انجمن خراسان رضوی گفت: تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه ایشان به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او برای همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های مان قرار خواهد گرفت.
مراسم یادبود زنده یاد مرحوم حاج محمدباقرخجسته مدیر فقید انجمن بیماران کلیوی استان خراسان رضوی
به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران مراسم یادبود زنده یاد مرحوم حاج محمدباقرخجسته مدیر فقید انجمن بیماران کلیوی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ،ریس هیات مدیره انجمن و هیات همراه و همچنین استاندار و فرماندار مشهد،همکاران معاونت درمان امور بیماریهای خاص ،جراحان کلیه ،پزشکان نفرولوژی و اعضا انجمن کلیوی خراسان رضوی برگزارگردید.
اعظم پناهی مهرعیسی لو ضمن تسلیت درگذشت حاج محمدباقرخجسته مدیر فقید انجمن خراسان رضوی  گفت:
تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه ایشان به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او برای همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های مان قرار خواهد گرفت.
از خداوند منّان برای آن فقید سعید بهترین پاداش صالحان و بهره مندی از عنایات خاصه ولی الله الاعظم حضرت مهدی  (عج) و صبر و شکیبائی و طول عمر برای بازماندگان را آرزومندم .                                      روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران
کد مطلب : ۱۵۵۱
نام شما
آدرس ايميل شما