بازدید مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس از درمانگاه در دست ساخت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان داراب

1 تير 1399 ساعت 11:36


در تاریخ 25/03/1399  آقای کشاورز مدیر انجمن خیریه جمایت از بیماران کلیوی استان فارس با حضور آقای خلیلی مسئول امور حقوقی و آقای قربانی مسئول شهرستان های استان از درمانگاه در دست احداث انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان داراب بازدید نمودند .
در این دیدار ،  از ساختمان و بخش های مختلف درمانگاه بازدید به عمل آمد و جلسه ای با حضور آقای مومن مسئول انجمن شهرستان داراب و خیرین محترم این شهرستان جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسایل برگزار گردید و پیشنهاداتی جهت  تکمیل و بهره وری هر چه سریعتر از درمانگاه جهت رفاه حال بیماران بیان شد .
لازم به توضیح است ساختمان مذکور 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که خیرین حاضر در جلسه متعهد شدند نسبت به تکمیل ساختمان اقدام نمایند . با توجه به اینکه وسایل سرمایشی و گرمایشی ساختمان ، چیلر پیش بینی شده است و هزینه ای معادل 15 میلیارد ریال جهت بهره برداری نیاز دارد ، مقرر شد از روش های مختلف پیگیری و هماهنگی های لازم انجام گیرد .
 


کد مطلب: 1038

آدرس مطلب: https://www.irankf.com/news/1038/بازدید-مدیر-انجمن-خیریه-حمایت-بیماران-کلیوی-استان-فارس-درمانگاه-دست-ساخت-شهرستان-داراب

انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران
  https://www.irankf.com