۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

بازدید مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس از درمانگاه در دست ساخت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان داراب

بازدید مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس از درمانگاه در دست ساخت  انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان داراب
در تاریخ 25/03/1399  آقای کشاورز مدیر انجمن خیریه جمایت از بیماران کلیوی استان فارس با حضور آقای خلیلی مسئول امور حقوقی و آقای قربانی مسئول شهرستان های استان از درمانگاه در دست احداث انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان داراب بازدید نمودند .
در این دیدار ،  از ساختمان و بخش های مختلف درمانگاه بازدید به عمل آمد و جلسه ای با حضور آقای مومن مسئول انجمن شهرستان داراب و خیرین محترم این شهرستان جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسایل برگزار گردید و پیشنهاداتی جهت  تکمیل و بهره وری هر چه سریعتر از درمانگاه جهت رفاه حال بیماران بیان شد .
لازم به توضیح است ساختمان مذکور 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که خیرین حاضر در جلسه متعهد شدند نسبت به تکمیل ساختمان اقدام نمایند . با توجه به اینکه وسایل سرمایشی و گرمایشی ساختمان ، چیلر پیش بینی شده است و هزینه ای معادل 15 میلیارد ریال جهت بهره برداری نیاز دارد ، مقرر شد از روش های مختلف پیگیری و هماهنگی های لازم انجام گیرد .
 
کد مطلب : ۱۰۳۸
نام شما
آدرس ايميل شما