نشست مشترک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با سر پرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد

نشست مشترک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با سر پرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با موضوع همکاری و اجرای برنامه تحقیقاتی پژوهشی عوامل موثر بر ایجاد نارسایی کلیه ها

6 تير 1401 ساعت 8:52


نشست مشترک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با سر پرست انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با موضوع همکاری و اجرای برنامه تحقیقاتی پژوهشی عوامل موثر بر ایجاد نارسایی کلیه ها، صبح روز شنبه ۴ تیرماه سال جاری در محل دفتر انجمن برگزار شد . 
ابتدا خانم دکتر خامسی  سرپرست انجمن در خصوص اهداف اجرای برنامه های تحقیقاتی پژوهشی و فعالیت انجمن مطالبی را بیان نمود.
دکتر خطیبی ریاست دانشگاه نیز در این نشست اظهار داشت :هدف دانشگاه و انجمن هر دو ارتقاء سطح سلامت جامعه هست باید سعی شود از موازی کاری پرهیز شود به گونه ای فعالیت های پژوهشی صورت گیرد که نتیجه تحقیقات در آینده کاهش تعداد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شود.
وی همچنین در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه اجرای فعالیت های پژوهشی مطرح شده از وظایف دانشگاه است از ظرفیت‌های انجمن هم استفاده خواهیم کرد چرا که این همکاری به نفع سلامت جامعه خواهد بود .
دکتر خطیبی در ادامه گفت : برای اجرای برنامه پژوهشی لازم است جلسات بیشتر در این زمینه برگزار شود تا حسب موضوع فعالیت پژوهشی گسترده تری را داشته باشیم .
در پایان هریک از حاضرین مطالبی را در خصوص موضوع بحث بیان داشتند .

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران


کد مطلب: 1786

آدرس مطلب: https://www.irankf.com/news/1786/نشست-مشترک-ریاست-دانشگاه-علوم-پزشکی-شهید-صدوقی-سر-پرست-انجمن-خیریه-حمایت-بیماران-کلیوی-یزد-موضوع-همکاری-اجرای-برنامه-تحقیقاتی-پژوهشی-عوامل-موثر-ایجاد-نارسایی-کلیه

انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران
  https://www.irankf.com