به مناسبت روز جهانی کلیه، گروهی از اعضا و داوطلبان انجمن با حضور در چند مرکز دیالیز در تهران، با بیماران دیداری گرم داشتند و بستههای فرهنگی حاوی بروشورهای آموزشی و هدایای نمادین میان آنها توزیع کردند. در این برنامه، بر اهمیت غربالگری زودهنگام بیماریهای کلیوی، بهخصوص در افراد دارای دیابت و فشار خون بالا، تأکید شد. انجمن همچنین کمپین آگاهیرسانی عمومی درباره علائم هشداردهنده بیماری کلیوی را در همین هفته در فضای مجازی آغاز کرد.
