انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران از آغاز طرح ماهانهی توزیع بستههای غذایی ویژهی بیماران دیالیزی خبر داد. این بستهها با مشورت متخصصان تغذیه و متناسب با محدودیتهای غذایی بیماران دیالیزی (از جمله کنترل پتاسیم، سدیم و فسفر) تهیه شده و بهصورت رایگان میان خانوادههای کمبضاعت تحت پوشش انجمن در تهران توزیع میشود. مسئول واحد رفاه انجمن گفت هدف از این طرح کاهش بار مالی خانوادهها و کمک به رعایت بهتر رژیم غذایی توسط بیماران است که نقش مهمی در کنترل عوارض بیماری دارد.
