نمایندگی انجمن در مشهد با تأمین یک خودرو ون از سوی خیرین، خدمت رفتوآمد رایگان را برای بیماران دیالیزی ساکن مناطق حاشیهای و دورافتاده شهر راهاندازی کرد. بسیاری از این بیماران به دلیل ضعف جسمانی پس از جلسات دیالیز و نبود وسیله نقلیه شخصی، با مشکلات زیادی برای رسیدن به مرکز درمانی و بازگشت به خانه مواجه بودند. مسئول نمایندگی مشهد گفت این خودرو هر روز در سه نوبت صبح، ظهر و عصر، بیماران را از منازلشان تا مرکز دیالیز و بازگشت منتقل میکند.
