۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
گزارش و تصاویر جلسه اول طرح همیاران مهر،با مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین و سمن های خیریه

گزارش و تصاویر جلسه اول طرح همیاران مهر،با مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین و سمن های خیریه

گزارش و تصاویر جلسه اول طرح همیاران مهر،با مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین و سمن های خیریه
 
 
با ابتکار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین صورت می پذیرد:
تجمیع فعالیت خیریه های استان با چتر حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین با هدف تجمیع فعالیت های موسسات خیریه و خیرین استان در راستای ایجاد باشگاه و مجمع خیرین اقدام به برگزاری نشست تخصصی با خیرین مطرح و تاثیر گذار استان نمود.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این نشست که در قالب صبحانه کاری در محل دفتر مدیر استان قزوین برگزار شد، حسن میرزا عبدالهی ها ضمن اشاره به فعالیت های خیرخواهانه بانک در ادوار گذشته بیان داشت این بانک آمادگی دارد با هدف هم افزایی موسسات خیریه و خیرین استان و افزایش کارایی و اثربخشی این فعالیت ها اقدام به برگزاری سلسله نشست های تخصصی و آسیب شناسی فعالیت های صورت گرفته با محوریت بانک نماید. وی یکی از نتایج این نشست ها را پرهیز از موازی کاری و فعالیت جزیره ای خیرین و خیریه ها برشمرد.
مدیر شعب استان قزوین با اشاره به پتانسیل این استان در خصوص خیرین و موسسات خیریه بیان داشت بانک قرض الحسنه مهر ایران با طرح هایی چون همیاران مهر و سفیران سلامت می تواند به عنوان یک عضو و بازوی قوی در کنار خیرین استان فعالیت های خیرخواهانه را نظم بخشد.
در این جلسه خانم اشدری عضو سابق شورای شهر و مدیر انجمن بیماران کلیوی استان ضمن تمجید از فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزاری این نشست را نقطه عطفی در فعالیت های خیرخواهانه استان برشمرد و ابتکار بانک در استان را مسوولانه و مهربانانه برشمرد.
در ادامه این نشست دکتر عبادی موسس خیریه چشمه مهر، رییس خیریه پزشکان سلامت گستر و عضو انجمن خیرین سلامت استان، دهباشی از اعضای خیریه غدیر تهران و خیریه شیرخوارگاه حلیمه، فرجادفر موسس خانه مهر علوی، زمانی عضو خیریه جواد الائمه و بنیان ازدواج، انصاریان رییس خانه مشارکت های مردمی، دکتر اکبری موسس گروه تعالی افکار، شیشه گر و معصومی از موسسه خیریه مکتب الزهرا(س) و تعدادی از خیرین نظرات خود را ابراز نمودند.
در این جلسه مقرر شد روابط عمومی بانک پیگیر برگزاری نشست بعدی بوده و با کمک اعضاء لیستی از موسسات خیریه و خیرین استان تهیه گردد.
کد مطلب : ۷۵۹
نام شما
آدرس ايميل شما