۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
همایش تقدیر از خیّرین و نیکوکاران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران

همایش تقدیر از خیّرین و نیکوکاران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران

همایش تقدیر از خیّرین و نیکوکاران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران

 
در آستانه 21 اسفند روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی همایش تقدیر از خیّرین و نیکوکاران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران به میزبانی انجمن برگزار شد و از کلیه خیّرین و حامیان این مجموعه از سراسر ایران تقدیر به عمل آمد.
همایش تقدیر از خیّرین و نیکوکاران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران

در این مراسم سرکار خانم  اعظم پناهی مهر عیسی لو مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ضمن خوشامدگویی به مدعوین محترم به خدمات ارائه شده توسط انجمن به بیماران اشاره کرد و ضمن تشکر از همراهیِ نهادهای مسئول ازجمله وزارت بهداشت و وزارت کشور به کمبودها و مواردی که همکاری و مساعدت بیشتر خیّرین و نهادهای ذیربط را می طلبد اشاره کردند.

در این مراسم حضرت آیت ا... دری نجف آبادی رئیس هیأت امناء انجمن با اشاره به قدم های بسیار خوب و مثبتی که تا امروز با همراهی خیّرین و مراکز حمایتی و پزشکان متعهد انجام شده اشاره داشتند و یادآوری کردند که به جهت تأمین اقلام و وسایل پزشکی و درمانی باید مؤسسات دانش بنیان و پژوهشگران و تولیدکنندگانِ جوان را بیشتر به حضور در این انجمن تشویق کرد و از دانش و فن آوری روز جهت بهتر شدن و فعال تر شدن روند خدمات استفاده بهینه کرد.
ایشان در خلال صحبت هایشان اشاره داشتند که همه مردم را باید به گونه ای به انجام این فعالیت های خداپسندانه شریک و سهیم کرد و آن ها را تشویق به امر خیرخواهانه اهدای کلیه کرد و گفتنداگر منتظر باشیم که همه بیمارانِ محتاج کلیه از افراد مرگ مغزی کلیه دریافت کنند شاید این پروسه سالهای سال طول بکشد و همچنان هزینه درمانِ این بیماران بر خانواده های آنان و جامعه بار خواهد شد.

در ادامه این برنامه تیزر آگاهی دهنده علائم درد کلیه و بیماری های کلیه و تأثیر ویروس کرونا بر کلیه ها برای حاضرانِ در همایش نمایش داده شد.
در پایانِ این همایش همراه با میهمانانِ ویژه این مراسم حضرت یت ا..دری نجف آبادی  ریس هیات امنای انجمن کلیوی/ آقای تاجران مشاور محترم شهردار تهران/ جناب آقای حسن بیگی معاون سیاسی – امنیتی استاندار تهران/ دکتر یلوه شهردار ناحیه و دکتر کیان معاون خانم دکتر فاطمه هاشمی رفسنجانی رئیس بنیاد بیمارانِ خاص کشور با همراهی و مساعدت خانم اعظم پناهی مهر عیسی لو مدیرعامل انجمن از خیّرین و نیکوکارانِ حاضر در جلسه که از سراسر کشور دعوت شده بودند تقدیر به عمل آمد و شاخه گلِ سرخی همراه با تقدیرنامه یادگاری از این همایش تقدیم این عزیزان شد.
کد مطلب : ۱۳۲۲
نام شما
آدرس ايميل شما