انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران

افتتاح درمانگاه حضرت ثامن الحجج (ع) یزد

18 تير 1399 ساعت 14:07


با حضور مدیر انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران، استاندار یزد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد صورت گرفت؛
افتتاح درمانگاه حضرت ثامن الحجج (ع) یزد/ کلنگ زنی ساختمان رادیولوژی و فیزیو تراپی درمانگاه حضرت ثامن الحجج (ع) وابسته به انجمن بیماران کلیوی ایران شعبه یزد صبح روز 12 تیرماه جاری به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمین امام رضا (ع)، استاندار، فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان یزد خانم عزت یادگار مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی یزد در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین ، مطالبی در خصوص تاریخچه انجمن حمایت از بیماران کلیوی یزد و پروژه ساخت این درمانگاه بیان کرد.
وی در ادامه از خانواده خیرین بزرگوار این درمانگاه اعم از علی اکبر اولیاء، میرشمسی، بقایی پور ، آقای کوکب و... که در ساخت درمانگاه کمک داشته اند قدردانی کرد.
 دکتر تقوی مسئول فنی این درمانگاه در این مراسم در خصوص اهداف راه اندازی درمانگاه تصریح کرد:  این مرکز با هدف پیشگیری از بیماریها بخصوص کنترل فشار خون بالا و دیابت که زمینه ساز بیماریهای کلیوی هستند به مراجعین خدمات ارائه می کند.
خباز زاده مدیر انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران از خیرین و مسئولان این درمانگاه به منظور حمایت  از بیماران کلیوی قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم، از واحدهای مختلف درمانگاه حضرت ثامن الحجج (ع) یزد، اعم از داروخانه، آزمایشگاه، بخش بستری و سایر بخشها بازدید به عمل آمد.
در ادامه این مراسم همچنین، یک قطعه زمین اهدایی توسط خیر بزرگوار یزدی جهت ساخت پروژه رادیولوژی و فیزیوتراپی این درمانگاه  کلنگ زنی شد.
شایان ذکر است؛ در این مراسم  از زحمات عزت یادگار مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی یزد توسط استاندار یزد، فرماندار، جمعی از مسئولین و خیرین قدردانی و تجلیل شد.

گفتنی است؛ درمانگاه حضرت ثامن الحجج (ع) یزد از سال ۸۵ کلنگ زنی شده بود سپس از سال 1390 شروع به ساخت شد و هم اکنون افتتاح شد.
مقرر شد؛ در آینده بخشهای دندانپزشکی ، متخصص زنان و سایر تخصص ها به این درمانگاه اضافه  شود،  این ساختمان در ۶ طبقه  در حال ساخت است که سه طبقه آن اماده بهره برداری است.


کد مطلب: 1057

آدرس مطلب: https://www.irankf.com/gallery/1057/1/افتتاح-درمانگاه-حضرت-ثامن-الحجج-ع-یزد

انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران
  https://www.irankf.com